Dankeschön!

2 juli 2018 - Hamra, Zweden

Er was een vos die liep op de weg. En toen belanden we bijna in de greppel😳 en daarna liep de vos doodleuk achter de camper weer terug over de weg. En toen we al 1,5 uur op de anwb stonden te wachten, kwam een duitse meneer op een trekker langs met een caravan erachter. En die was op zoek naar een slaapplek en wilde wel even helpen. Wat doet een Duitser met een trekker daar. Tsja. Hij was gepensioneerd chirurg en had de trekker gekocht voor het 2e huisje in Lappland. Om daar in de winter sneeuw mee te kunnen schuiven. We stonden er toen al bijna 2 uur… poeh. Dus heel erg geluk gehad! Reis naar Mora zetten we morgen wel voort, nu staan we bij een meertje en gaan lekker slapen en superblij zijn dat alles zo goed is afgelopen.

Und dann war da zufällig ein deutscher Ex-Chirurg der einen Traktor zum Schneeschieben gekauft hat, den er zu seiner Ferienwohnung nach Lapland bringt. Und der suchte grade ein Schlafplätzchen. Und da wir fast wegen einem Fuchs in den Abgrund gestürzt waren, ist er unser grosser Held.💙💛