Op weg naar de vakantie...

17 juni 2017 - Fehmarn, Duitsland

Het leek er even op dat de vakantie weer eens later van start zou gaan: Ik was door mijn enkel gegaan. Donderdag langs huisarts en rontgenafdeling. Geen breuk dus mocht ik vertrekken. Zit toch de meeste tijd en Johnny rijdt áltijd.

Vrijdagochtend vertrokken we dan alsnog als gepland. Ons Fritz logeert bij Mylène en zoontje Sepp. En de beestenboel. Dat geeft een rustig gevoel: zij weet hoe om te gaan met een oud beestje (heeft zijn broer ook in huis). En we worden via WhatsApp op de hoogte gehouden❤️.

We kwamen lekker vroeg op onze 1e stop aan: Camping Puttgarden, op steenworp afstand van de veerboten naar Scandinavië én met restaurantje. Lekker gegeten en vroeg naar bed. Perfect eerste dagje vakantie.

Op de pijn in mijn bil na...waarschijnlijk verkeerd geschoten tijdens de week strompelen. Maar dat was vandaag ook alweer stukken minder erg. Komt door de gezonde Scandinavische lucht hè?!

1. Helen:
    18 juni 2017
    Woehahaha die eerste foto! Whaaaa geweldig X-D Op die camping zijn wij ook enkele keren geweest, lekker gegeten daar! Sterkte met je bil